Date si grafice in topul interogarilor Google

2010-04-15

Webmaster Tools a introdus in cadrul serviciului de "Termeni de cautare de top / Top Search Queries" date mult mai detaliate si grafice, noul format semanand cu cel folosit in cadrul Google Analytics.

Statisticile ne prezentau pana acuma doar pozitia medie pe care se afla in clasamentul Google o anumita interogare. Acum putem afla detalii asupra diferentei dintre numarul de expuneri al termenului cautat si cel de click-uri prin care s-au accesat paginile siteului nostru.
Expunerile (Impressions) reprezinta numarul de aparitii ale site-ului in rezultatele cautarilor pentru teremenul cautat.
Clicurile (Clickthrough) reprezinta numarul de accesari ale utilizatorilor pentru a vizita site-ul respectiv din paginile motorului de cautare Google.
Daca pana acuma clasamentul cautarilor de top era restrictionat la 100 de termeni, de acum incolo vom putea vedea toate cautarile, doar dand click pe urmatoarele pagini ale listei.
De asemenea o functie foarte utila o reprezinta graficele cautarilor care sunt integrate fix deasupra listei de cautari de top. Graficele pot fi vizualizate chiar si pentru perioade definite de timp, daca vrem sa vedem cautarile doar pentru o zi sau o saptamana, o putem face doar prin selectarea perioadei in calendar.
Pentru site-urile care au un numar mare de cuvinte cheie care se schimba frecvent se pot face filtrari ale liste cautarilor de top.
cautari google

Sursa: http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2010/04/more-data-and-charts-in-top-search.html